piątek, 13 czerwca 2014

Przepraszam.

Wiem, że zamiast postu 'Przepraszam' wolałybyście otrzymać nowy rozdział, ale niestety muszę Was znów rozczarować...
Nowy rozdział jest w trakcie tworzenia.
Mam teraz strasznie mało czasu, bo muszę poprawiać oceny, żeby mieć jak najlepszą średnią.
Poza tym... Moja wena chyba odleciała sobie już do ciepłych krajów na wakacje. Ehh.
Próbowałam dokończyć ten rozdział wiele razy i po prostu to co piszę się nie klei, nie pasuje, nie podoba mi się jeszcze bardziej niż zwykle. Po prostu jedna, wielka MASAKRA.
Wolę trochę poczekać i pomęczyć się nad rozdziałem, niż napisać go na siłę i później być z niego kompletnie niezadowolona.
Mam wielką nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że za niedługo Wam to wszystko wynagrodzę!



Kocham. <3




______________________________________________________________



Kiedy już napiszę rozdział to na pewno od razu go dodam. :)

12 komentarzy:

  1. Dobrze! To czekamy :* i nic nie szkodzi :) życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy nadzieję, że wena jednak szybko skończy wakacje i przyleci z powrotem ;)
    ***
    Jedna dziewczyna i jedno wymarzone lato. Co będzie kiedy stanie się ona obiektem uwielbienia kilku chłopaków naraz, w tym także swojego brata? Czy relacje między rodzeństwem da się jeszcze odbudować i czy można wybrać jednego nie raniąc pozostałych?
    http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko , zaczekam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc życzę weny i tymczasem zapraszam do siebie
    wanna-reach-out-for-ya-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie szkodzi, przecież blog nie jest najważniejszy :). Tak czy inaczej czekam na kolejny i życzę weny ;* N.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz za co przepraszać to nie twoja wina , życie prywatne jest ważniejsze od bloga ;) z czasem poukładasz sobie wszystko i dodasz zwy rozdział życzę dużo weny :*
    Nata\

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze jednak twoja wene nie odleciala do cieplych krajow. Czekam na nowy rozdzial i zycze duuuuzo weny. Nie martw sie poczekamy :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie szkodzi,nami się nie przejmuj- zrób co musisz,przecież nie można żyć tylko blogiem :) ;)
    i tym czasem zapraszam do siebie ;)
    http://i-beg0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na następny, po takiej długiej przerwie napewno będzie doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne !
    Chciałabym umieć tak pisać *_*
    Zapraszam do mnie. Też pisze ff o 1D,ale występuje w nim Demi Lovato.
    Liczę na twoją opinie :))
    http://dark-years.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o nowy rozdział 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pamiętaj ... im więcej komentarzy, tym więcej motywacji do pisania i szybsze dodawanie nowych rozdziałów! :))