środa, 20 marca 2013

Rozdział 8 "Up All Night"


Po czterdziestu minutach drogi, wszyscy dotarli na miejsce. Gdy weszli do lokalu, Victoria od razu miała dość. Była najmłodsza z całego towarzystwa. Nie przepadała za migoczącymi światłami, bardzo głośną muzyką i  zapachem alkoholu oraz tytoniu. Minęło pięć minut, a brunetka już chciała wracać do domu. Żałowała tego, że w ogóle zgodziła się pojechać, lecz nie dawała po sobie tego poznać. Nie chciała wszystkim psuć zabawy, więc po krótkiej namowie Leny postanowiła, że zostanie.  Oczywiście! Na imprezie nie mogło zabraknąć „wielkich fanek”, które w natychmiastowym tempie rozpoznały swoich idoli.  Na szczęście nie było, aż tak  źle, ponieważ po zdobieniu kilku zdjęć i wzięciu autografów, dały chłopakom spokój.
Wszyscy świetnie się bawili. Liam tańczył z jakąś szatynką, Zayn rozmawiał z Leną,  Niall, Victoria i Harry siedzieli przy barze, a Lou … No właśnie! Nagle ucichła muzyka i nikt nie wiedział o co chodzi.  W końcu do mikrofonu odezwał się doszczętnie pijany Louis stojący przy maszynie sterującej oświetleniem. Chłopak zaproponował, że „pobawi się światłem” i te osoby, które oświetli wychodzą na środek i śpiewają wybraną przez siebie piosenkę. Wszyscy w klubie przystali na jego „genialną” propozycję.  Jako pierwsza została oświetlona jakaś niska blondynka. Wybrała piosenkę Justina Bieber'a- Beauty And A Beat. Na początku szło jej nie najgorzej, lecz pod koniec piosenki już niemiłosiernie fałszowała. Nikomu to nie przeszkadzało… Widocznie wszyscy byli już tak bardzo naładowani procentami.
Za drugim razem Louis wpadł na jeszcze lepszy pomysł. Oświetlił dwie osoby. Pech chciał (a raczej żartowniś chciał), że padło na Victorię i Harry'ego, siedzących przy barze. Loczek dopił szybko drinka i od razu poszedł po mikrofon. Dziewczyna zmarszczyła czoło i z niedowierzaniem spytała siedzącego obok blondyna:
-Że co? Ja mam iść coś zaśpiewać?
-Że to! Tak. Masz iść Ty i Harry.- odpowiedział Niall i wskazał palcem na bruneta oddalającego się.
-To są chyba jakieś żarty. Ja nie potrafię śpiewać, a zwłaszcza z Harry'm…- dziewczyna spojrzała w stronę chłopaka, który już wybierał piosenkę- Ja nigdzie nie idę! Niech śpiewa sam! Fanki na pewno się ucieszą.- powiedziała popijając kolorowy napój.
-Jak chcesz…- odparł Niall, zabrał szklankę z rąk dziewczyny, odłożył na blat. Szybko złapał dziewczyną w biodrach i przerzucił ją sobie przez ramię. Victoria próbowała się wyrwać, ale blondyn był od niej o wiele silniejszy. Zaniósł ją i postawił na podest zwany sceną. Harry uśmiechnął się zachęcająco i podał zielonookiej mikrofon szepcząc do ucha: „Ja w Ciebie wierzę. I proszę nie udawaj, że nie potrafisz śpiewać, bo wmawiasz sobie wielkie kłamstwo!” i pocałował ją w zarumieniony policzek. Zaczął do mikrofonu:
-Witam wszystkich. Zachęćcie brawami moją…- I tu Harry zawahał się przez ułamek sekundy- moją przyjaciółkę Victorię.- Oczywiście, każdy obecny na dyskotece zaczął klaskać, a czterej przyjaciele  w szczególności- Zaśpiewamy piosenkę Up All Night!- chłopak oddalił mikrofon od ust i zwrócił się do brunetki stojącej obok-Na Twoim iPod’zie widziałem, że to najczęściej słuchana piosenka, więc myślę, że słowa znasz na pamięć. – szeroko się uśmiechnął.
-Co? Grzebałeś w moich  rzeczach?- Victoria była zła. Nie lubiła kiedy ktoś dotykał jej rzeczy. Poczuła się okropnie, ale teraz nie to było najważniejsze. Wiedziała, że nie może mu zrobić sceny przy ludziach.
-Nie, iPod leżał na stole, wtedy jak brałaś prysznic!
-Skończ się tłumaczyć, bo się ludzie na Ciebie patrzą!- rozkazała i uśmiechnęła się. Chłopak przybliżył mikrofon do ust:
-Więc refreny razem, a Victoria…- na twarzy Harry'ego pojawił się złowieszczy uśmiech, który wcale nie uspokoił brunetki- Zaśpiewa moje kwestie! – dokończył i popatrzył się na Victorię, która zaczęła się śmiać- Dasz radę?
-Śmiesz we mnie wątpić?- krzyknęła. Nie oczekiwała odpowiedzi, ponieważ dosłownie po sekundzie dodała- Zaczynajmy już, bo się nudzę!- I uśmiechnęła się tak szeroko, że na jej policzkach ukazały się piękne dołeczki. Zaczęło się… Muzyka 'leciała'. Victoria poczuła, że robi jej się niedobrze. „To tylko stres! Tylko stres…” tłumaczyła sobie pod nosem „ Victoria, zrób to tak jakbyś śpiewała rok temu. Z dziewczynami. W zespole”- zamknęła oczy i powoli zaczęła głęboko oddychać. Otworzyła oczy i spojrzała na Harry'ego, uśmiechającego się do niej.

One Direction - Up all night . Klik :3



Harry: It feels like we've been living in fast-foward
Another moment passing by
(Vic: up-up-up all night)
The party's ending but it's now or never
Nobody's going home tonight


Vic: Katy Perry's on replay- dziewczyna zaczęła spokojnie, bo nie była pewna czy pójdzie jej dobrze. Victoria pomyślała sobie, że raz się żyje i najwyżej wszelkie fałsze zwali na to, że była pijana.
She's on replay-  po zaśpiewaniu tych słów, śpiewała już swoim pełnym, pięknym głosem.
DJ got the floor to shake
The floor to shake
People going all the way
All the way
I'm still wide awake
I wanna stay

Razem: Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night- Oboje mieli całkowicie odmienne głosy. Lecz kiedy zaczęli śpiewać razem wszyscy byli pod wrażeniem. Ich głosy brzmiały bardzo harmonijnie. Śpiewali świetnie. Można to porównać do dwóch magnesów. Jeden jest czerwony, drugi niebieski, ale mimo to przyciągają się.

Harry: Don't even care about the table breaking
We only wanna have a laugh
(Vic: up-up-up all night)
I'm only thinking 'bout this girl I'm seeing
I hope she wanna kiss me back

Vic: Katy Perry's on replay
She's on replay
DJ got the floor to shake
The floor to shake
People going all the way
All the way
I'm still wide awake
I wanna stay- Harry był zdziwiony tym jak Victoria zachowuje się podczas śpiewania… Tańczyła, śmiała się, była pewna siebie. Przez głowę Harry'ego przeszła jedna myśl: “Zupełnie jakby już to kiedyś robiła!”

Razem : Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night

Vic: Katy Perry's on replay
She's on replay

Razem: (We're gonna want to stay up all night)

Vic: DJ got the floor to shake
The floor to shake

Razem: We're gonna want to stay up all night
Up all night up all night
We're gonna want to stay up all night

Vic: I wanna stay

Razem: Up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
'Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you
Up all night
Like this all night
Up all night
Like this all night
Up all night- Razem brzmieli cudownie. Po zaśpiewaniu ostatnich słów Harry złapał Victorię, za rękę I popatrzył jej w oczy. Dziewczyna chciała, żeby ta chwila trwała wiecznie, lecz wiedziała , że patrzy na nich wiele osób… Uśmiechnęła się do Harry'ego, a ten mrugnął do niej i pocałował ją w policzek. Oboje oddali mikrofony i podeszli do reszty.

-Byliście świetni! – krzyczał Niall.- Ale o tym, że potrafisz tak świetnie śpiewać to nie wspomniałaś!

-Tak! Victoria bardzo często pomija ten fakt.- wtrąciła się Lena.

-Lena… możemy porozmawiać?- Victoria nie czekając na odpowiedź złapała blondynkę za rękę i pociągnęła ją za sobą. Odchodząc posłała szeroki uśmiech do chłopaków, którzy byli wyraźnie zdezorientowani całą tą sytuacją.


*** 



 Jeżeli są jakieś błędy to Was bardzo przepraszam. :)
To chyba najgorszy rozdział jaki dotychczas napisałam… Nie wiem. Proszę napiszcie w komentarzach opinię na ten temat. Mam nadzieję, że będą szczere.
Mam abw( aktualny brak weny xD ) , a w moim 'magicznym zeszycie' piszę już 14 rozdział. Nie mam pomysłów jak niektóre momenty ubrać w słowa... Eh.
Może zakończycie moje abw pięknymi komentarzami? 

Serdecznie dziękuję za nominacje. <3

32 komentarze:

  1. Boszzeee ^.^ jakie cudenko ;* huhuhu Niall mnie rozwalil i Harry noo boziu boziu tak slodko *.* CZEKAM NA NN i weny weny zycze choc i tak jest jej duzzoo :** zapraszam
    forever-together-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow :D Czekam na next! Jest zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz :*
    Cudny rozdział , co ja mówię ?! Cały twój blog jest świetny! ^_^
    Jakbyś pisała książkę to ja z pewnością bym ją kupiła *__*
    Czekam na nexr'a :>
    Pisz pisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog, masz talent do pisania!
    Obserwujemy?
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak:
    Nie za bardzo lubię One Direction,ale muszę przyznać że opowiadanie fajne :D
    zapraszam http://alexisgot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ♥♥♥
    Naprawdę świetne opowiadanie ^^... kocham One Direction ^^
    I piosenkę Up all night również... czekam na ich nowe teledyski do piosenek.. strasznie nie mogę się doczekać teledysku do: They Don't Know About Us ♥♥♥
    Kocham Kocham Kocham.. Zawsze jak tego słucham to chce mi się płakać :)
    _________________________________________________
    +obserwuje i zapraszam do mnie na rewanzyk ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Okey więc ja sama w pisaniu mistrzem nie jestem więc błędów się nie będę czepiać.
    A co do opowiadania to nie jest najgorsze ale jakoś mnie nie powaliło. Mogę powiedzieć, że zwyczajne. Ani fabuła ani język nie zaskakują. Jak wspominałam
    źle nie jest ale mogło być lepiej. To tylko moje zdania, nie chciałam ci obrazić ani nic.;x
    I jeszcze jedno jak już piszesz komentarz to może tak trochę więcej niż 2 słowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za 1D, ale dzięki Twojemu blogowi polepszyło się moje zdanie o nich. Przeczytałam kilka notek i w sumie mi się spodobał. Piszesz ciekawie, zwięźle, bez większych błędów, ogólnie pozytywnie. Dobrze by było gdybyś pisząc rozdziały nie zmieniała czcionki, ale to już szczegół / Ch.
    ---------------------------------------------------------
    Zapraszam do siebie: wisniowe-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka - boska. Już nie mogę się doczekać, co to za jakaś rozmowa z Leną. Mam nadzieję, że nic złego.

    O rany, iskry płoną ! Iskry ! Och, oni są tacy piękni. Proszę cię pisz to już !! Ja chcę następny rozdział, bo chyba nie wytrzymam psychicznie xD
    Czekam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuudowny!Dawaj mi tu kolejny ale JUŻ!!!

    http://dreams-do-not-even-dreamed.blogspot.com
    http://all-dreams-have-a-price.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo ! cudo! chcemy więcej :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://mojemyslinatemetwszystkiego.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie opisałaś jak Vic się tremowała ;p Niestety wiem, jak to jest, chociaż wolałabym nie wiedzieć. Ja się strasznie boję śpiewać w kościele, nawet jeśli jest tam mniej ludzi niż na przykład w domu kultury, ale to jednak jest coś innego. Poza tym w domu kultury, to jestem ubrana na ludowo i ludzie wiedzą kim jestem, ale ja nie mam okularów i ich nie widzę XD

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie że starasz się pisać, ja piszę książki . może zobaczysz je w moich listach .. :) - patrz blog

    OdpowiedzUsuń
  15. super piszesz dodaj jak najszybciej rozdział 9 PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cie do The Versatile Blogger szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ! Cudowne ! No cholera jasna ! Nie wiem co tu napisać ! Brak mi słów. Powiem tylko tyle, że Cię kocham <3 Mam nadziej, że tyle Ci wystarczy : D

    OdpowiedzUsuń
  18. SUper :D http://somethingforyoou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahahahaha pijany Louis ♥
    Świetne opowiadanie, obserwuję i liczę na rewanż :)
    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś genialna ! :D
    Dodaj następny, jak najszybciej ! :>
    Rozdział jest świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pijany Lou ♥ Genialnie piszesz.

    Zapraszam do siebie
    shoowers.blogspot.com
    Liczę na kom. i obs.

    OdpowiedzUsuń
  22. Huhuhu świetnie *__*
    chcę wiecej :D
    jej super !
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog i wygląd obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  24. No świetnie piszesz. Przeczytałam tylko ten rozdział, ale wracam do pierwszego i czytam od początku :*.
    Wygląd jest świetny <3
    Jeśli miałabyś ochotę , zajrzyj do mnie :) Piszę opowiadaniem o internetowej miłości. Strasznie było by mi miło, gdybyś się zrewanżował i zajrzała do mnie . :)
    Pozdrawiam i zostawiam link do siebie ;)
    www.internetowa-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz wielki talent! Jestem tu po raz pierwszy, ale nie żałuję! :*
    Już mam zajęcie na ten wieczór ^^
    Bardzo mi się tu podoba, obserwuję
    Zapraszam też do mnie :)
    http://justloveme4ever.blogspot.com/
    liczę na rewanż :D
    MEGA TŁOO<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciała bym Cię poinformować, że na moim blogu pojawił się rozdział 21. Serdecznie zapraszam :*
    http://foreverbewithyou-opowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super piszesz.!
    Nie jestem jakas wielką fanką One Direction, ale czyta sie naprawde fajnie ;p
    Obserwuję xd
    Zapraszam do mnie: www.druzyna-zabojcow-cienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bosko robaczku :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm... klub powiadasz...
    ***
    Kogo spotkać może dziewczyna na wakacjach? Czy po powrocie do Polski nadal będzie bezpieczna? Widziała go. Był i nagle zniknął. Czy uda jej się prowadzić spokojne życie wiedząc, że ktoś obserwuje? Co jeszcze może stać się w jej własnym domu?

    Zapraszam na bloga: http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pamiętaj ... im więcej komentarzy, tym więcej motywacji do pisania i szybsze dodawanie nowych rozdziałów! :))