sobota, 30 marca 2013

Rozdział 10 "Ty też jesteś głupia!"


Ranek następnego dnia


Wszyscy spali kiedy nagle Victorię obudził potworny ból głowy. Dziewczyna postanowiła, że pójdzie się napić wody i pobiegać. Dla Vic rozwiązaniem na wszystkie problemy było bieganie. Nie biegała szybko, ale miała dobrą kondycję, ponieważ potrafiła biegać bardzo długo. W trakcie biegania zapominała o swoich problemach. Utrzymywała tępo i starała się myśleć o czymś co kocha, to znaczy śpiew. Lecz tamtym razem nie to zaprzątało jej głowę. Mianowicie podczas biegania Victoria chciała sobie przypomnieć co działo się na imprezie. Nic nie pamiętała, a przynajmniej nic konkretnego. Świtało jej tylko to jak Louis zrobił na nią i Lenę napad za pomocą papieru toaletowego.
Po godzinie biegania stwierdziła, że powinna wracać do domu, przygotować coś do jedzenia dla swoich gości. Kiedy znalazła się już w domu, po cichu weszła po schodach i na palcach skierowała się do swojego pokoju po czyste ciuchy. Pokój ten był aktualnie zajmowany przez Louis'a i Liam'a. Zabranie rzeczy z dużej komody udało jej się wykonać szybko i bezszelestnie, lecz wychodząc, niechcący zrzuciła z toaletki szklaną fiolkę perfum. „Ufff… Dobrze, że się nie rozbiło!”- pomyślała. Podniosła buteleczkę i postawiła ją na białym meblu. Rozglądnęła się po pokoju, by zobaczyć czy nie zbudziła chłopaków i zauważyła, że Louis zaczął mamrotać coś pod nosem. „Ooo… Jak słodko! Taki mały, bezbronny Louis'ek!” burknęła pod nosem i szybko wyszła z pokoju, aby nie obudzić go swoim śmiechem.
Udała się do łazienki, by wziąć prysznic. Zdjęła z siebie ciuchy i weszła do kabiny. Powoli odkręciła korbkę i ciepłą wodą. „Aaaa!” Wrzasnęła i odskoczyła na bok,  gdy poczuła na ciele lodowate kropelki wody. Zastanowiła się chwilkę i złapała za głowę „ Zapomniałam, że nie włączyłam podgrzewacza. Kurde!”  Victoria włożyła rękę pod zimna wodę i postanowiła, że jakoś wytrzyma ten kilku minutowy deszczyk. Zacisnęła zęby i przesunęła się pod lecący strumień. Po dziesięciu minutach, które trwały w nieskończoność, dziewczyna zakręciła wodę, wysunęła rękę za kabinę, złapała kolorowy ręcznik i okryła nim swoje wychłodzone ciało. Wytarła się i zaczęła wsmarowywać w ciało balsam o zapachu kokosów. Nagle usłyszała delikatne pukanie do drzwi. „Już wychodzę! Daj mi trzy minuty” rzuciła i nadal kontynuowała poprzednią czynność. „A co robisz?” Usłyszała szept zza drzwi i zapytała „Czy Ty musisz wszystko wiedzieć?”. Otrzymała odpowiedzieć potwierdzającą jej pytanie. „Oj Harry, Harry… Smaruję się … No jakby to … Smaruję się balsamem!” Próbowała uciąć tę rozmowę, ale loczek nadal nie ustępował. Zaoferował jej pomoc: „O, Jak fajnie! Pomóc Ci?”. Dziewczyna w myślach prosiła, żeby brunet sobie już poszedł, lecz jak to Harry musiał postawić na swoim. „Nie! Zostały mi tylko plecy, brzuch i…” Nie skończyła, ponieważ usłyszała krótką i treściwą odpowiedź Hazzy ”To ja Ci pomogę!” powiedział, bez zastanowienia nacisnął klamkę i wszedł do łazienki. To co zobaczył nie było zadowalające… Dziewczyna zdążyła okryć się ręcznikiem.
-Jak mogłeś?- spytała nerwowo przytrzymując ręcznik.
-Jak Ty mogłaś!? Po co Ci ten ręcznik?- spytał, uśmiechnął się i przytulił Victorię.
-A po to, żebyś nie zobaczył czegoś na co jesteś za młody!- powiedziała i pokazała mu język.
-Ja za młody?
-Mówiłam Ci, że poradzę sobie sama!
-A ja mówiłem, że  Ci pomogę. To gdzie ten balsam?- zadał pytanie i zaciągnął się zapachem- Kokosowy?
-Skąd wiesz?
-Stąd, że pachniesz kokosami kochanie!
-Yyy… KOCHANIE???
-Dziwi Cię to?- chłopak odsunął się od brunetki.
-A nie powinno?- Victoria nie wiedziała,  co loczek ma na myśli.
-Nie pamiętasz naszej wczorajszej rozmowy?- zdziwił się.
-Nie, a o czym rozmawialiśmy? Przypomnij mi!- Loczek stwierdził, że Vic sama powinna sobie to przypomnieć i nie spełnił jej prośby. „A może byśmy tak …” Zaczął i pocałował Victorię znacznie się do niej zbliżając.- A może byś tak zażył prysznic?!- powiedziała i wepchnęła chłopaka do kabiny, po czym odkręciła zimną wodę. Harry stał pod prysznicem i przez moment nie wiedział co się właśnie wydarzyło.  „Pożałujesz tego!” krzyknął i zanim się otrząsnął Victorii nie było już w tym pomieszczeniu. Dziewczyna wybiegając z łazienki złapała swoje rzeczy i wbiegła do kuchni, w której siedzieli już Niall, Zayn, Louis i Lena.
-Wow… Victoria chcesz nam o czymś powiedzieć?- oczy Leny automatycznie się powiększyły. Brunetka zrobiła minę typu „Proszę nie pytajcie!” i popatrzyła na Harry'ego wchodzącego do kuchni. – Wolę nie pytać co wy tam robiliście przez tyle czasu!- stwierdziła blondynka powstrzymując się od śmiechu.
-A ja z chęcią się dowiem.- Louis podparł swój podbródek i udał, że jest zainteresowany słuchaniem opowieści.
-Ale się nie dowiesz. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła! Chociaż sądząc po Twojej ciekawości to już byś dawno tam był …- Vic zaśmiała się i zmierzwiła jego włosy.- Idę się ubrać w coś co nie jest ręcznikiem.- wyszła z pomieszczenia. Zaraz za nią Harry…
                                                             ***
Po chwili milczenia Lena postanowiła coś powiedzieć:


-Zayn- zaczęła- możemy pogadać?- Chłopak zgodził się.- Ale w cztery oczy!- uśmiechnęła się i popatrzyła na Louis'a i blondyna zajadającego płatki. Mulat zaproponował spacer. Lena przystała na jego propozycję. Przechadzając się po sadzie długo rozmawiali na ważne i mniej ważne tematy. Nagle Zayn zapytał o czym Lena chciała z nim porozmawiać.
-No wiesz…- próbowała, lecz nie potrafiła znaleźć właściwych słów. Machnęła ręką i wytłumaczyła, że to nic ważnego. W tedy Zayn wyciągnął z kieszeni małą paczuszkę i spytał „Nie będzie Ci przeszkadzać, jeżeli sobie zapalę?” Na co dziewczyna rzuciła krótkie ”Powiedzmy, że nie…”
-Powiedzmy?- powiedział wypuszczając z ust dym.
- Zrobisz coś dla mnie?- Blondynka zrobiła minkę kotka ze Shreka, która była jej specjalnością.
-Dla Ciebie wszystko…- uśmiechnął się szeroko.
-Rzuć palenie!
-… nie dałaś mi dokończyć! Wszystko oprócz tego.
-Jak wolisz, ale wyjaśnij mi tylko jedno… Dlaczego na własne życzenie się trujesz?- dziewczyna spytała z wyrzutem. Zayn nie potrafił wytłumaczyć. Stwierdził, że to jest silniejsze od niego, a Lena tego nie zrozumie. – Uwierz, że zrozumiem. Kiedyś też… paliłam. Tak… młoda, głupia gówniara próbowała się dopasować do towarzystwa, w które wpadła. Na szczęście była przy niej ta smarkata przyjaciółka. – uśmiechnęła się patrząc na ziemię.
-Czekaj, głupia? Sądzisz, że jestem głupi?- Dziewczyna od razu zaczęła się tłumaczyć, że nie to miała na myśli, a Mulat, aby zrobić jej na złość wyciągnął następnego papierosa i włożył go do ust. Lena natychmiast wyrwała mu całą paczkę z ręki. Zayn zażądał stanowczo, żeby mu je oddała. Ciemnooka schowała paczkę pod bluzką i wykrzyczała biegnąc w głąb ogrodu „Najpierw musisz mnie złapać!”. Chłopak zaczął za nią biec. Po kilku minutowej gonitwie, złapał ją w pasie i oboje przewrócili się. „No i mnie złapałeś” wyszeptała i uśmiechnęła się do Malika. „Co teraz?” spytała. –Teraz to ja odzyskam swoją własność!- bez wahania włożył rękę pod bluzkę Leny, która przeraźliwie głośno zaczęła się śmiać. „Uważaj! Mam łaskotki! Już Ci je oddam, tylko mnie puść wreszcie! Zaaaayn, przestań!” wrzeszczała i wierciła się. Po chwili oddała mu papierosy.- Dziękuję!
-Skąd wiedziałeś, że mam łaskotki?
-Nie wiedziałem. Chciałem wyjąć moje papierosy, ale kiedy zauważyłem, że się śmiejesz zacząłem Cię łaskotać i dzięki temu odzyskałem coś co należy do mnie!- uśmiechnął się i pocałował dziewczynę w policzek.- Nadal twierdzisz, że jestem głupi?- żałował, że zapytał… Odpowiedź brzmiała „Tak!”.- Czemu? Co ja znowu zrobiłem nie tak?
-Po pierwsze… Nadal na mnie leżysz głupku.-Zaczęła. Zayn przeprosił i odsunął się szybko-Po drugie nie zauważyłeś czegoś bardzo ważnego!- chłopak zdziwił się- Tego, że jestem w Tobie cholernie zakochana! Od samego początku!
-Ty też jesteś głupia! Bo ja też Cię kocham. To takie dziwne, ale Cie kocham odkąd przyszłaś wtedy do kuchni. W sumie... Zaciekawiłaś mnie. Zauroczyłem się Tobą... Byłaś ubrana w czerwone, krótkie spodenki. Miałaś potargane włosy… i soczyście czerwone usta. Od tamtej chwili marzyłem, żeby Cie pocałować. A wtedy w dyskotece…- Zayn chciał mówić dalej, lecz Lena uciszyła go całusem. Pocałowała go, odsunęła się lekko, popatrzyła w oczy, tak jakby chciała przeprosić. Mulat nic nie powiedział, tylko wpił się w usta blondynki.



***


Przepraszam Was, że jest tyle dialogów, ale nie mogłam się powstrzymać :D
Mam nadzieję, że  mi wybaczycie? 
Liczę na to, że rozdział 10 się Wam spodobał ? :)
Lubicie zimne prysznice ?? :D
***
Mam do Was malutką prośbę…
Proszę jeżeli czytacie to piszcie komentarze. Dla Was to dosłownie chwilka, a dla mnie wielka satysfakcja z tego, że ktoś to czyta. Naprawdę nie wymagam jakichś długich komentarzy… Wystarczy kilka słów.
(Aczkolwiek długie też są mile widziane ) :D
Z góry dziękuję.
***

W 11 rozdziale będzie mowa o nowej bohaterce :P Jak myślicie : Kim ona będzie? Piszcie swoje przypuszczenia w komentarzach :D

Życzę Wam spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych !

Mokrego dyngusa i żartów w Prima Aprilis :)

54 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia kim będzie, ale nie moge sie doczekać, aż ją wplączesz w opowiadanie..fajnie piszesz! *-*
    zapraszam do siebie http://smileforme2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadania, lubię jak jest dużo dialogów.
    Nie jestem fanką 1D ale mi się podoba może dzięki Tb ich polubię. :D
    Zapraszam do mnie: biebs1994.blogspot.com
    Liczę na komentarzyk prosto z serca. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to nie lubie one direction... ale opowiadanie ok:) mi sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. blog fajny;)
    Byłoby fajniej jakby było więcej a krótszych dialogów;) ogólnie, nie mam zastrzerzeń;P
    http://livethemoment16.blogspot.com/ zapraszam do obs mojego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ale dużo osób co tera czta lubię tego bloga i nie moge sie doczekac kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  6. Hohohoho Haroldzie tak sie nie robi *.* alee to bylo nawet romantyczne chyba...;* ale Zayn byl juz w 10000% romantyczny ^.^ boze jak ja bym chciala byc Leną ^_^ oni sa taky slodcy i wgl omnomnom *w* Wes kocham cie :)
    zapraszam do mnie
    forever-together-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tło , piszesz bardzo fajnie :)
    Ja chcę ZAYNA

    Zapraszam + Obserwuję
    dziewczyna-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę fajnie piszesz, ale drażni mnie troche pisanie z perspektywy narratora, źle mi się wtedy czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem powinnaś zmienić tło, nie pasuje do opowiadania, powinno być badziej kolorowo, a nie czarne - może jakieś pastele. Super opowiadanie, lubię jak troś pisze, że chłopaka "wpiął się" w usta i podoba mi się narracja. A co do dialogów, to dzieki nim opowiadania nabierają rumieńców. Pozdrawiam i zapraszam do siebie kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuuper! Bardzooooooo fajnie :D Nie mam nad czym się rozpisywać. Więc Tobie też życzę wesołych Świąt i mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zimne prysznice. ;3
    Fajnie, że wyznali sobie te uczucia, że się w sobie kochają. :3
    http://friendshipbetweenmens.blogspot.com/
    a u mnie dziś kolejny ale tym razem LUŹNY rozdział. ;)
    Może wpadłabyś ? ;) byłoby mi strasznie miło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty rozdział <3 Jestem nowym obserwatorem :3 Zapraszam na mój nowy blog http://xxmorethanrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zmieniaj tła PROSZE!!!!! Kocham to które jest teraz.. Dodaj nową bohaterkę do zakładki o bohaterach.Myślę,że twój blog jest wspaniały dlatego,że ty fantastycznie piszesz. Będę czytać każdy rozdział. Na pewno czytasz wiele książek to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ! :*
      Tła nie będę zmieniać, ponieważ mi również się podoba to, które jest teraz :)
      A co do bohaterki to pozostanie ona dla Was zagadką aż do rozdziału, w którym się pojawi, czyli do 13 :D Więc jej opis pojawi się zaraz po dodaniu rozdziału 13 ;3

      Usuń
    2. No dobrze wytrzymam... 8D

      Usuń
  15. Świetny. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, fajnie. Chociaz nie jara mnie 1D twój blog jest isty :)) Idziesz do obserwacji, wejdziesz na mojego i rewanżyk ? lidka-lidka-zwariowana-nastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne tło :) Bardzo ładnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  18. rozdział świetny : 3 muszę przeczytać pozostałe .. : ))
    dziękuję za wyrażenie opini na moim blogu,mam nadzieję że była
    szczera xd ; 3 + tło jest szare..nwm czemu tb się nie wyświetliło ;o
    pozdrawiaam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super się czyta, (zaobserwowałam i komentuję) - czekam na następny :)
    Zapraszam do mnie:
    gunarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na nową postać ! Rzucić palenie ... mmm ... może być trudne ... Zapraszam na mojego blogga ------> http://happyteenbloog.blogspot.pl/ skomentuj bądź zaobserwuj !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne *.*
    Wiem jakie komentarze są dla piszącego ważne i serdecznie zapraszam do nas ;)
    http://stayalivejuststayalive.blogspot.com/
    Byłoby świetnie, gdybyś zostawiła radę, komentarz, albo po prostu napisała cokolwiek :)
    Pozdrawiam, życzę wesołych świąt
    Chelly

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie piszesz :D , nie mogę się doczekać nextaaa :D błagam dawaj następny szybko .. bo niewytrzymam !!! :D Zapraszam do siebie : http://opoppagangnamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze piszesz
    fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy opowiadanie :)
    zapraszam na mojego bloga mylittleworldofbooksxoxo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super piszesz :) Jestem fanką 1D :) Komentuję, obserwuję i oczywiście liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! Mega blog :3
    zapraszam do mnie :D
    http://threem-forever99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 1d 5 chłopaków 1 miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  28. mega, też lubię 1D <3
    http://cynka-cynkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie piszesz, miło się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  30. blog świetny, fajnie się czyta, no i oprawa graficzna genialna. powodzenia ! :)

    druginthevenis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. czyta się spokojnie. Jak zrobiłaś te tło ?? Super opowiadanie zaczyna się super. Mam nadzieję że będziesz dalej pisać i tero nie przerwiesz powodzenia. Zapraszam na mój blog - http://bol-jest-czescia-czlowieczenstwa.crazylife.pl/ komentarz za komentarz pamiętasz????

    OdpowiedzUsuń
  32. Na początku ci powiem, że spodziewałam się jakieś tandetnej historii, które są po prostu wszędzie takie same ale twój blog jakoś mi się podoba. Czyta się lekko i przyjemnie. ;)
    A po za tym jak zrobiłaś tło?? Zajfajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba już tu bylam! tak widzę mój komentarz..
    zapomniałam! fajne tło, sama robiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sama. :D
      Z grafika google :P
      Ale mi i mojej Bff się spodobało i takie dałam :)

      Usuń
  34. nawzajem ^^ super blog :)
    http://www.fun-loverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo. Jakie to słodkie. :> Mam nadzieję, że Zayn rzuci palenie : )) Zapraszam do mnie http://fuck-drug-jb-is-my-addiction.bloblo.pl/ . ^^
    Ps. fajny blog, dodawaj szybko rozdział. Jak możesz powiadom mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy roździał :)
    Ogólnie fajnie u ciebie ;*
    Dodałam się do członków, licze na to samo :)
    http://pumciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne! bardzo mi się podoba ^^ szczególnie fragment o łaskotkach xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne *.*
    Wiem jakie komentarze są dla piszącego ważne i serdecznie zapraszam do nas ;)
    fotografiaamtorska.blogspot.com
    Chociaz nie jara mnie 1D twój blog jest isty :))
    Byłoby fajniej jakby było więcej a krótszych dialogów;) ogólnie, nie mam zastrzerzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  39. blog jest świetny. mega mi się podoba ;) no to zaczynamy czytać twoje opowiadania. pozdrawiam ;*

    hidden-dreamsx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo, bardzo dobry. Czekam na następną! *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. PRZEPRASZAM ale nie przepadam za tym zespołem ( wole hip - hop ) choc opowiadanie nawet fajne
    + w blogu muzanadzis.blogspot.com z Wasze dedykacje był błąd z meilem teraz jest waszededykacje@interia.pl
    a to mój blog mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajneee *.* Zapraszam na mojego !
    http://trampeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejciu...Cudo ! :D
    Uwielbiam Twoje opowiadanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Świeeetny . ; *

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodko :* te wszystkie komentarze pisze ja twoja naaaajlepsza przyjaciolka ;* jak bys nie wiedzala ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie lubiłam opowiadań narracją 3 osobową, a tu tylko taka pasuje ;) Fajny i ciekawy rozdział. Dużo akcji... Świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zajebiste opowiadanie. <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie
    ***
    Kogo spotkać może dziewczyna na wakacjach? Czy po powrocie do Polski nadal będzie bezpieczna? Widziała go. Był i nagle zniknął. Czy uda jej się prowadzić spokojne życie wiedząc, że ktoś obserwuje? Co jeszcze może stać się w jej własnym domu?

    Zapraszam na bloga: http://opowiesco1diwieleinnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)
Pamiętaj ... im więcej komentarzy, tym więcej motywacji do pisania i szybsze dodawanie nowych rozdziałów! :))